loading...
فان| سایت تفریحی و سرگرمی | عکس | تکست آهنگ | اخبار | سرگرمی | فالاس ام اس جدید,مطالب جذاب و مفرح,عکس بازیگران دانلود آهنگ,فال روزانه,یوزر نود 3
تیم مدیریتی نهتانی بازدید : 511 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

اجرای طرح تشدید برخورد با مزاحمین نوامیس و ایجاد آلودگی صوتی در مناطق دیگری از پایتخت

201 134 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

دومین روز طرح تشدید برخورد با مزاحمین نوامیس و ایجاد آلودگی صوتی عصر سه‌شنبه در مناطق دیگری از پایتخت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموران پلیس پایتخت از عصر دوشنبه در ادامه اجرای طرح امنیت محله محور و امنیت اجتماعی طرح تشدید برخورد با مزاحمین نوامیس و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشتند.

202 93 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

در این طرح که سه‌شنبه وارد روز دوم خود شد، ماموران پلیس امنیت اخلاقی با حضوری گسترده در مناطق دیگری از شهر تهران با متخلفان در این زمینه برخورد کردند.

200 483 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

از سوی دیگر برابر اعلام پلیس پایتخت اجرای این طرح در روزهای آتی با توجه به مناطق شناسایی شده جدید، به طور گسترده اجرا شده و شهروندان به طور کاملا محسوس شاهد برخورد قاطع پلیس با متخلفان در این زمینه خواهند بود.

195 83 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آستانه فصل تابستان اعلام کرده بود که پلیس پایتخت طرح‌های مختلفی را در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی به مرحله اجرا می‌گذارد و با هنجارشکنان و هرگونه ایجاد مزاحمت برای شهروندان در این خصوص برخورد می‌کند.

192 33 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

به گفته وی اجرای این طرح‌ها برابر بررسی‌های صورت گرفته از قبل برنامه‌ریزی شده است و پلیس در مقاطع مختلف با سنجش وضعیت موجود نسبت به اجرای آنها در تهران اقدام می‌کند.

191 83 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده ناجا نیز روز دوشنبه در مورد مزاحمان نوامیس گفت: قطع به یقین پلیس نباید اجازه فعالیت و حضور این افراد را بدهد و برخورد با مزاحمان نوامیس اگرچه در اولویت قرار دارد، اما بار دیگر برخورد جدی با مزاحمان نوامیس در تهران بزرگ را ابلاغ می‌کنم.

 190 92 عکس های جدید طرح برخورد با مزاحمین نوامیس

به گفته وی پلیس علی‌رغم تمامی ناملایماتی که در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی داشته است، بسیار جدی بوده و کوتاه نمی‌آید.ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟